Haters gonna hate!

Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Haters gonna hate!

Av Louise - 9 mars 2014 10:26

Yes, då var jag tillbaka! ;D

Förra gången jag började blogga fick jag så mycket skit ifrån avundsjuka människor, men nu är jag tillbaka, starkare än någonsin :D


Jag kommer bland annat skriva mycket om min träning, kost, musik, plugg, pepp och allmänt som händer i mitt liv. Hoppas ni tycker det är kul att läsa lite om mig annars är det ingen som tvingar er till att läsa! ;) haha


Yes, då vare söndag igen! :) Solen lyser och jag börjar verkligen få vårkänslor :D Sen ska jag dra bort till gymmet för att träna lite ben, mage och rumpa :) Känner av lite träningsvärk från ryggpasset igår! :) Känns skönt att vara igång med träningen igen efter 5 dagars vila. Det är sjukt viktigt att lyssna på sin kropp och det gjorde jag denna vecka, vilket resulterade i att jag sov ikapp alla timmar som min kropp behöver.


#träning #hatersgonnahate #spotify


Pusss Louise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 mars 2014 11:00


Sitter & laddar upp för ett ben, rump och magpass med att lyssna på goo musik och dricka min Celsius :D Härligt med helg och lördag! Hoppas ni alla får en fiin dag :D Pusss ...

Av Louise - 20 mars 2014 22:32

Som sagt kosten är åt helvete.. efter en dålig period förra året tappade jag allt med min kost, så det gick åt helvete.. vill tillbaka som innan men det är sjukt jävla svårt :( ingen den jävla perioden så var jag aldrig sötsugen, nu är jag det faaan ...

Av Louise - 19 mars 2014 21:55


Nu vare ett tag sen man skrev, närmare en vecka ungefär :) Har tränat helgen som var och sen vilat måndag och tisdag:) så idag blev det ett bröst och bicepspass med bästa S. :) jävlar va bra det gick, sjukt nöjd :D Nu blire sängen för att lad...

Av Louise - 12 mars 2014 17:51


Var hos läkaren idag för att kolla upp varför jag är så trött och orkeslös, varit det i ca en månad och blir inte bättre av att jag vilar mig o så.. men pratade lite med honom, sen fick jag ta massa tester och alla testar visade att jag mådde hur bra...

Av Louise - 11 mars 2014 15:55


Tisdag och fortfarande bara början på veckan! Idag blev det halvdag på praktiken, vilket va lite skönt:) stod och njöt av solen medans jag väntade på tåget hem :) Käkat lite lunch och tog en power Nap. nu är Celsius uppdrucken och jag ska ta mig ...

Presentation


Instagram: Sundeborn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards