Haters gonna hate!

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Louise - 9 mars 2014 20:45

Det blev en fullspäckad dag! :)

Ben, rump o magpass på förmiddagen, efter blev det lite lunch :) när maten var uppäten blev det en långpromenad med en underbar vän:) vi var ute och gick i sammanlagt 2 timmar och då kändes det verkligen i benen ;)

Nu ligger jag utslagen i sängen efter jag har lagt matlådor för hela veckan. Ska bli skönt att sova :)

Gonatt alla fiina :*

Pusss Louise

Av Louise - 9 mars 2014 10:26

Yes, då var jag tillbaka! ;D

Förra gången jag började blogga fick jag så mycket skit ifrån avundsjuka människor, men nu är jag tillbaka, starkare än någonsin :D


Jag kommer bland annat skriva mycket om min träning, kost, musik, plugg, pepp och allmänt som händer i mitt liv. Hoppas ni tycker det är kul att läsa lite om mig annars är det ingen som tvingar er till att läsa! ;) haha


Yes, då vare söndag igen! :) Solen lyser och jag börjar verkligen få vårkänslor :D Sen ska jag dra bort till gymmet för att träna lite ben, mage och rumpa :) Känner av lite träningsvärk från ryggpasset igår! :) Känns skönt att vara igång med träningen igen efter 5 dagars vila. Det är sjukt viktigt att lyssna på sin kropp och det gjorde jag denna vecka, vilket resulterade i att jag sov ikapp alla timmar som min kropp behöver.


#träning #hatersgonnahate #spotify


Pusss Louise

Presentation


Instagram: Sundeborn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards